Фотограф-аматор за 30 доларів зняв ролик до Євро-2012

Фотограф-аматор за 30 доларів зняв ролик до Євро-2012

Ідея проти грошей. Фотограф-аматор зняв ролика до Євро-2012 всього-на-всього за 30 доларів і став зіркою Інтернету. В мережі мистець-самоук утер носа маститим кіно-авторитетам.
Олег Фінгер, фотограф:

Я делаю 24 кадра для каждой секунды. Потом я их складываю, и таким образом получается видео.

Олег Фінгер витратив 3 місяці на… майже 4 тисячі фотокарток Києва. Ще місяць складав ці фотокартки для 3-хвилинного ролика. Ані режисерів, ані найманих акторів, ані дорогих декорацій. Бюджет – 250 гривень.

Олег Фінгер, фотограф:

В основном я потратил эти деньги на проезд по городу. Ко мне уже много вопросов поступало, как это так я мог снять за такую цену. Что я там не ценю себя и не ценю свое время, но как каждый молодой художник, который начинает писать картины, делает это бесплатно.

Перший іміджевий ролик до Євро-2012 презентували рік тому. Режисер – українець. Оператор німець – такий тандем витратив на півтора-хвилинне відео 4 мільйони гривень. Мовляв, такі гроші – ціна на якість. У перекладі на іноземну валюту це 500 тисяч доларів. Саме стільки коштують, наприклад, найдорожчі кліпи світової зірки Шакіри, яка напередодні відкривала НСК «Олімпійський».

Такою ціною на промо-ролик були здивовані навіть українські партнери з Євро. Польський промо-ролик у форматі 3D знімав оскарівський номінант Томаш Багинський.

У тендері на його виробництво брали участь чужоземні компанії. Проте, за словами комісара з євро в Польщі Адама Заборовського, фільм на 100 відсотків зробили місцеві спеціалісти. А от вартість намальованого фільму вражає.

Адам Заборовський, комісар із Євро-2012 у Польщі:

Якщо говорити про фільм Багинського, він коштує більше – десятки тисяч злотих. Але точної цифри я не можу назвати.

На наші гроші це максимум – 120 тисяч гривень. «Вiкна» показали те, що фільмували про Україну аматори та профі – критикам. Володимир Бебешко про «Увімкни Україну» сказав: якісно та професійно. Та от чи вартує він півмільйона доларів – не впевнений.

Володимир Бебешко, музичний продюсер:

Це не важно, цей ролик можна зробити і за 20 тисяч доларів, а можна зробити і за півмільйона доларів, дивлячись на те, хто це робить. Як би це зробив Спілберг і попросив півмільйона доларів, ми б сказали: на тобі. Але сказати, що цей ролик коштує півмільйона – знову ж таки говорю – собівартість не така.

Ролик Олега Фінгера Бебешко назвав студентською роботою, яка не може претендувати на звання промо України до Євро. Та от емоційніше на відео реагує вже кінокритик Олег Вергеліс. На його думку, проект за 30 доларів європейці сприйняли би ліпше.

Олег Вергеліс, кінокритик:

Там есть этот момент летящести человека, который фиксирует вот как фотоаппаратом какие-то блики, слайды, кусочки и вот эта мозаика должна соединить. В этом дешевом минималистском эконом-ролике мне приятно настроение.

УЄФА, напередодні мундіалю, також узялася за імідж України. Уже відфільмували 10 роликів. Порівняно з українським кожен із них учетверо дешевший від «Увімкнення України». За місяць їх презентують у Києві. Ролик Олега вже презентує країну. В мережі його передивилися вже понад сто тисяч люду, – повідомляє СТБ.

  • В полі трактор дир дир дир

    А я казав що він складав фото 24 кадри за секунду!!!

Scroll To Top
http://srealt.comhttp://otellook.com